Softisch day with geek nr #1

Runt.. kanske 1 ? ( kollade inte alls klockan, jag bara antar, efter hur det såg ut ute hur mkt klockan va) så åkte jag och anton ner på stan för att fika, han skulle plugga och jag skulle hjälpa honom. Visst han läste på inför provet, men jag blev helt uppslukad i att rita. Ritade ett öga som jag blev riktigt nöjd med.. får se om han kanske kan skicka bilden han tog sen så jag kan lägga upp den. Det satt ett riktigt jobbigt sällskap där som va galet högljudda och med jobbiga röster och korkade samtalsämnen, så vi startade ipoden och lyssna på det istället. De var en trevlig dag´, vi avslutade den med att åka på konsum och han köpte den "livsmedelsgrejen" som att egentligen skulle haft med sig när han kom.

För att ni ska fatta det där så ska jag berätta. Eftersom att jag antog att anton skulle va hos mig mycket nu när jag har lägenhet så har jag infört en regel. Och den regeln är att varje gång han kommer hit ska han ha med sig en "matgrej" de kan va allt från en liten cocktailtomat till kött, svamp sås, röror, mjölk osv osv.. Sist hade han med sig sill, eftersom han bestämt sig för att köpa/ha med sig sjukt konstiga saker. Men idag fick jag bestämma. Så jag valde champinjoner. Mycket bra val tycker jag^^. Nu kan jag äta vitvins/vitlöksfrästa champinjoner ikväll ;p awesome!

Nu ska jag snart ner till motti på parfymparty. Skriver mer sen om jag hittade någon extremt sniffvänlig parfym ^^.

Kommentarer
Postat av: ana banana

JAG VILL JU HA VITLÖKSFRÄSTA CHAMPINJONER

2010-02-22 @ 19:41:43
Postat av: Camii

Men kom hit då kvenna!

2010-02-23 @ 01:10:27
URL: http://camillasedin.blogg.se/
Postat av: jullan

Jag meeeed! måste säga också att jag fullkomligt älskar din och antons deal! ;D

2010-02-23 @ 20:33:10
Postat av: *Em

Utmaningen är avgjord och vinnarna är uttagna. Kolla mail/kommentarer! Finns ytterligare chans till biobiljetter, skriv din favorit film i det här inlägget så är du med och tävlar om dem! http://emelojs.blogg.se/2010/february/ytterligare-biobiljetter.html

2010-02-24 @ 13:33:46
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0