Stora drag

Yes, min helg har varit riktigt bra. Jobbat massar, igår blev det 17h totalt på både Appo och Valvet. Trött som en schleten gres va jag inatt när jag kom hem, slockna dirr! Men den ar varit rolig, Teeser är hemma och jag har hunnit träffa henne. Fick även umgås med älskade Jules. Men det får jag ju imorgon också ^^ Wiiie jag längtar som gaaalet tills imorgon. Maria och Angelica va/är hemma så dom har jag träffat en stund också. Många som va hemma i helgen helt enkelt.

Ems och jag i stora baren igår, gick fruktansvärt bra eftersom de var över 300 inlösta. Jag var som väldigt trött så jag ber om ursäkt om jag va lite tvär ibland folks! Men drinkarna var goda har jag hört ^^. Fick värsta berömet igår om att min Appletini var den godaste som gjorts i Sollefteå iaf, för personerna i fråga hade beställt den av de flesta bartenders här i stan, men min va BÄST! Haha SUCK IT FOLKS! Det var en rejäl egoboost. Sen blev det två nya drinkar igår, den ena fick jag döpa efter killen som fick den först.


Dalhberg (tror han stavar så?)
-Smirnoff Blueberry vodka
-Sourz Redberry
-Sourz Blackcurrant
-Sprite
-Limemix

Sen blev det en till med  den nya likören som jag har beställt, den är jävligt fräsh av sig
kanske inte en sånhär drink man dricker många av men jävligt god och fräsh. Dom som fick den gillade det iaf^^.

"No name"
-Canton Ginger likör
-Sour mix
-Soda
-Granatäpplejucie 

Om man vill ha den lite sötare så byter man ut Soda mot Sprite :)! Men den har inget namn än så har ni nått bra förslag så skriv det :)

Nu ska jag gå och handla lite och sedan ska jag ligga i min säng resten av dagen och bara slappa och se på film. Niice^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0