Trippeldejt med tjejerna

Har nyss haft en trippel dejt med Anis och Lillan(Carro) på Skype. Åååh så mysigt de va att prata med båda samtidigt igen. Vi måste ses snart tjejer, saknar er som en dåre! Men Vi får se om vi hinner under påsk, annrs blir det i Maj i Lund ;p (förhoppningsvis) HOPE SO!

Haha klockrenaste kommentaren från Lillan när hon skulle lägga på
L - "Nej nu ska jag prata med Viktor så vi hörs tjejer"
C & A - "Hej dåååååå"
L - "Men hur lägger jag på nu då?!"
C & A- " Hahaha prova tryck på den stora röda knappen mitt på rutan där det står Avsluta Samtal? hahaha"
L - "Haha oj, juste så gör man"

Lillan du är så söt! ♥♥

Var ju och kikade på pojkarnas bandy matcher på Valla förut, dom var så ruskigt duktiga och dom hade så många skott på mål, men dom förlorade båda matcherna. Men dom spelade jättebra allihopa!
Tinen och Markus va här en sväng efter att jag varit på Valla och åt lite kräftstjärtssallad med mig. Det var en trevligt besök fast dom är grymt jobbiga för att dom ska påpeka saker om varandra hela tiden ;p

Här har ni receptet på min kräftstjärtssallad, den är lovely!

Camis kräftstjärtssallad     2pers.
1 förpackning Kräftstjärtar (antingen frysta eller i lake, personligen gillar jag dom i lake)
Ett litet isbergssalladshuvud (eller ett halvt stort)
En halv gurka (Tomater också om ni gillar de men det gillar inte ja ;p)
Saltade Caschew-nötter (ta så mycket som ni vill ha, jag har massor)
1 hackad rödlök
Blanda allt i en skål och strö över lite flingsalt och servera med en god sås/röra, jag brukar ha aioli el fetaoströra :)

Sen går det ju att ha mer saker i, ibland har jag riven ost och så brukar jag ha mozzarella och ruccolasallad också, men dom här grejerna jag skrev upp är grunden, sen får man ju fylla på med grejer som man själv gillar ;p


Nej nu ska jag snart lägga mig, upp tidigt imorgon, mycket som ska hinnas med. Klippning klockan 10, sen ska jag hämta bilen från mamma, och tvätta och fika/plugga med Anton, och hämta pojkarna och va lite barnvakt.




Kommentarer
Postat av: Lillan :)

HAHHAHHAHA! Ni gjorde min kväll! :) <3

2010-03-01 @ 12:15:09
Postat av: Camii

Du gjorde min kväll också sötfia! <3

2010-03-01 @ 16:11:36
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0