1 2 3 4 let me hear you scream if you want some more


Jaha men lite äventyr till Övik i fredags kväll med brorsan. Vi hämtade Mats eftersom norrlands buss trafik är den SÄMSTA EVER! Tydligen så skulle han behöva byta buss typ 5 gånger efter Övik och åka enda ner till H-san och byta och sen åka in mott solle och bytta 40 gånger till, nä men anyhow, så blåste vi upp dit och hämta han istället så han slapp byta så ofta och klockan inte blev så mycket. "Idiot, sväng vänster sen du backa in"

((Förresten, kolla de SUPERsnygga shot(?)-glaset jag har fått av min favo Jaci-liciouse, som by the way suckers har kommit hem från de glammiga Las Vegas. Missed you <3))


Fröknarna Jessica, Sanne och Rebecka hade lite "mys-fest" och vi chilla med dem ett tag, sen åkte vi till någon annan (?) kände typ ingen, men de va trevlig.

Jobbade igår kväll, haha de var mycket roligt jaoo. Bra tryck i baren, lite ovanligt folk, inte så många som jag kände igen iaf. Förutom min fulla bror och hans polare då ;p Lärde mig en ny riktigt god drink. Kanske talar om den någon gång, men jag ska njuta av den själv först. Bahahha, IDIOT. Men de gick tydligen hårt till för det var polispådrag och dylikt utanför. Hörde idag att tydligen så var de folk man kände som va inblandade. SOPOR!

Idag skulle vi igentligen bowlat, men när klockan ringde imorse, så trodde jag att ja tryckte på snoozen, men hade tydligen stängt av. BAH! Vilken jä-ä-ä-äävla sopa. I know. Så ingen bowling, för det blev för sent. Men vi hann ju nästan käka innan jag fick stress skjutsa M till busstationen.

Let's go Im a SUPERSTAR. Aaaaah push it push it watch me work it. ^^.


Jag saknar stolla i sthlm också. Inte lika rooooligt utan dig.
Ska försöka ta mig till Nosefield imorrn och slå Anton lite för att visa min uppskattning.
Och på tal om honom, så skickade han ett youtube-klipp till mig men fasiken en av de coolaste brudarna jag sett ;p!




Så jäädra rolig, i love her!


Nu blire snacks och cöla, på en SÖNDAG!
peeez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0