Awesomeness !!

Yes jag fick lägenheten :) Happy!! 1/2 är den min. Kompis det går bra nu! Hahah

Jobbade igår och idag, så jävla skönt att komma igång ordentligt igen nu efter min "vacation". Nu kommer de säkert bli lite halv-dålig updatering i helgen för imorgon jobbar jag på Valvet och sen lördag jobbar jag både uppe hos Kemal och sen på valvet, och söndag är jag hos Kemal igen. Såå de blir massa massa jobb i helgen and i like it ^^. 

Jag tror jag är knasig när jag tycker att de är underbart skönt att jobba så här mkt. Inte alltid!! Man måste få vara ledig lite och ta de lugnt eller kanske festa lite. Men nu när jag har varit ledig i 1 vecka så är jag så sjukt rastlös och less på att INTE jobba att jag har bokat in jobb alla dagar utom 1 el 2 resten av januari, och minst 7 dagar är de dubbelt, så jag är på pizzan 11-20 och sen valvet 21 -03. Sååå ska det vara ^^. *knasig*


Nej du, långa nätter, nu ska ja krypa till kojs. Kanske spela lite Settlers IV på min Iphone ^^. Hahaha


Peez.



Lilla söta Lillan. Och Anna din fesk. I miss u guys! <3 Kärlek
Anton, vart tog våran tid vägen?



Kommentarer
Postat av: ana banana

I MISS YOU MOOOOOOOORE <3

2010-01-16 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0