Bartenders är arbetarklassens Aristokrater.

Det är sant, dom säger så i filmen Cocktail ;p Haha..

Aristokrati (’de bästas välde’) är de starkas välde, herrevälde, adel; de högre, ibland även rikare och ibland mäktigare klasserna av en befolkning. Exempel på aristokratgrupper är adel, jordadel, vetenskapsmän, författare, statsmän

Hahaha tycker ni inte att de stämmer ? Jaja roligt hade jag i helgen när jag jobba iaf. Mycket jobb var det, både här och där och hit och dit och HELA DAGARNA. Nu är jag äntligen ledig en dag iaf. Ska bli skönt att få sova lite och ta igen, har sovit ca 14h timmar sen i Onsdagsnatt. INTE okey, bara ibland.

När jag kom hem från jobbet igår så hade jag 5-6 missade samtal från Ana på Skype. Man kommer hem, efter en helg full av jobb, trött och jävlig, tänker man kan kolla lite på datorn, kolla skype om någon har ringt el så... Då ser man 5-6 missade samtal från Ana. "ooh trevligt" tänker man då, tills man ser meddelandena hon skrivit efter samtalen "Fetta svara då!" Tack för uppskattningen Anna Gustafsson! http://barombompsh.blogg.se
Där har ni äkta kvinnokärlek. De är så hon berättar hur mycket hon saknar mig. "Fetta!" Anna du är en jäval SOPA! Men i know you waaaant me, i know you waaaant me.


Roligaste vare ändå efter städningen i lördagsnatt på Valvet. Gänget sitter och käkar pizza och diskutterar vilt allt mellan himmel  och jord. Haha

Petra vann tävlingen i roligaste kommentarena iaf. Även fast det itne va någon direkt tävling men hon vann iaf ;p

"Vadå, när jag har varit och tränat brukar jag skriva på facebook att jag har pumpat röv!" Hahahahaha vi vek oss av skratt.

"Förut hade jag jättehårda muskler i armarna, biceps och triceps och armbågarna" Hahaha xD


YES, Helena Jonsson fick Jerring-priset! Underbart, jag hade ju blivit galen om Zlatan hade fått de för de har han faktiskt inte förtjänat på samma sätt som alla dom andra som var nominerade.


Sooo long peepz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0