Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus

Blev solning ikväll med brorsan, sen åkte jag hem och läste lite i min Camilla Läckberg-bok <3 Älskar hennes böcker. Just nu läser jag Olycksfågeln, och dom är SÅ BRA! Hon är grym på att skriva, man fastnar direkt. Har läst 4 av hennes, jag tror de är 7 böcker. Aja något så här ointressant ska jag väl egentligen inte skriva om, de intresserar ju inte er kanske ;p

Har suttit och spelar HELA resterande kvällen, är svinigt trött och borde lägga mig, men jag vet att så fort jag har tvättat bort sminket och lagt mig i sängen som kommer jag vara klarpigg, Skräll där Cami!  BAH

Fick schema för februari på Valvet också, ser ruskigt bra ut, nu måste jag bara lägga schemat för Remsle så de passar in med Valvet och så jag kanske får någon ledig dag? vem vet. 20 februari ska jag vara ledig iaf och där med löjrom! (haha jag var tvungen att bryta trenden med basta)

Snart snart snart SNART så får jag min lägenhet också! Underbart ska de bli! Skönt att få bo själv äntligen igen. Fast Anton kommer nog bo hos mig ganska mycket. Om jag orkar med honom vill säga, han kan vara ganska irriterande. Med tanke på att hans största lycka här i världen är att förpesta min värld med mobbing och ironi. Inte för att jag är så mycket bättre själv dock, men men, kanske därför vi är så passa bra vänner? För att vi är så samma mycket likadanaaa ? Hehe

Imorgon blir det bowling och diverse fortsättning på kvällen med Valvet-personalen :) Kommer nog blir grisigt roligt med tanke på vilket härligt gäng vi är :)! Ser jag fram emot.

På tal om att se fram emot så berätta Miwi igår att hon kommer och hälsar på mig antingen på sportlovet eller på påsklovet (Hennes lov då, eftersom jag är så gammal att jag inte har lov längre, även fast jag skulle behöva det ibland ) Kommer bli lovely, wiiiee <3  Då är det bara Ana, Lillan och Kapten som jag ska lyckas få upp hit ^^. Hehe jag ska allt smida planer, mohahaha. Jag är en elak människa ;p


Nej nu ska jag spela lite till, sen blir det sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0