Borde vara förbjudet.

Men liite stressig morgon jag hade då. Klockan ringde halv 8 för att mamii hade sagt åt mig att jag skulle vara klar att åka runt 10 över 8 så hon va på jobbet typ 20 över. Råkade somna om, och vaknade 8 (!) av att dom väcker mig, springer ner och stressar, när jag kommer ut ur badrummet ser jag att mamma FORTFARANDE står i morgonrock! Whaaaattaaa hell? Hmpf stressat i onödan då eftersom hon också var sen, och med en jävla råge då också. Sopa.  Så då blev jag nästan lite arg på henne och barna eftersom jag var tvungen att vara i lägenheten kl9 senast för att skriva kontraktet, och innan de skulle jag hinna släppa av mamma och gå och handla frukt och dricka till pojkarna eftersom dom skulle åka till Sundsvall med bussen. Bah, som tur var hann jag till mötet precis. Känns ju dumt att komma försent till ett sånt möte, det ger ju kanske inte ett sådär värst bra intryck. Men jag hann. Och om det inte var nog så drog mötet ut lite på tiden så kvart i 10 gasade jag järnet till busstationen för att lämpa av pojkarna och bussen gick vare 10 i eller 5 i 10 ? Men vi hann med den också, eller ja, dom hann med. Kl 12 blev de jobb jobb jobb. Har haft massa körningar idag, och jag var pizzabudet, jag kommer snart vara allmänt känd som Sollefteås Pizzabud-brud. INTE en helt okey "stämpel" Fast Äna jag hittar ju iaf överallt ^^. ("De ää mycket rolig jaoo") 


Nu är jag hemma, luktar pizzaos och ser allmänt sleten ut, ska fräscha te mig lite och sen åka in till brorsan och chilla med lite vin och så. Niice. Ska packa med min bräda också så han kan valla den och slipa stålkanterna på den på jobbet imorgon, för på söndag, min första lediga helgdag på länge, ska jag och jules pallra oss iväg för säsongens första åk (för mig iaf, vet inte om hon har hunnit åka något än) i backen. Ska blir superhärligt! Ska se om jag även hinner med lite skoterkörning om vädret tillåter.


Nee nu drar jag mig te staden.






Ja juste! Som ni fatta skrev jag ju kontraktet på lägenheten idag så 1/2 bor jag OFFICIELT i stan. Ska bli SÅ SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0