Day number 2.

Åkte in till stan och mötte upp Sis och Markus, tog med mig syrran och åkte till götgatan, vi gick runt och kika lite, och sedan blev det en mysig vinlunch på MEST Bar&Kök. Supermysigt ställe. Och med vinlunch menar jag ju att vi bara drack vin och inte åt nått, de är den nyaste och trendigaste bantningsdieten, i liike it ^^.
HAHA sopor! Sällan att jag flöt nr 1 skulle banta. Träningen duger bra, (lite dåligt med de nu det sista men men). Nä men vi käka mexikansk burgare med nachochips och guacamole och drack vin till ^^.

Sen mötte vi upp Anna runt halv 5 och åkte hem till henne, handla lite föa och det blev våfflor, PÅ EN LÖRDAG. Följde syrran till T-centralen runt halv 8 och lämnade över henne till markus igen ;p

Nu har jag och Anna kikat på film, Harry potter och Bewitched, druckit lite mer vin och ätit nachochips med aioli och salsa. Nu ska vi krypa ner i sängen och gooosa och kolla på New Moon! Hope its good!

Imorgon kväll blir det Avatar 3D, GRYMT!

Cheeeeezeeee


Kommentarer
Postat av: luckeboi

liten fråga. Favoritläsk? :P

2010-01-03 @ 00:38:38
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0