Det gäller att va spontan!

Fredag efter jobbet ringde jag brorsan och fråga vad dom skulle hitta på. Svaret jag fick var att de blev chill och film och nån bärs eller nått glas vin. Sure, lät asnice, så jag packa ihop lite förnödenheter hemma och drog till honom. Ett glas vin, blev en GT, blev två GT blev en flarra vin. Vi hade sjukt trevligt. Runt halv 1 ville dom gå en vända på stan bara för att kolla läget, inte gå in någonstans utan bara gå ett varv och sedan hem igen. Jag sitter i mjukisbyxor och frågar om jag kan gå i det för jag orkar inte svida om. dom andra bara JAA de är klart vi ska ju inte in någonstans. Så jag drar på mig två tjocktröjor, den översta med texten Åre 2007 på bröstet och en skidåkare på ryggen. Vi traskar ner mot stan, kommer inte längre än till Hörnan (dvs 500meter) Förens vi ehlt plötsligt sitter där inne och dricker öl bland säkert 50 andra pers! Men tjeeeenare, jag sitter i mjukisbyxor, tjocktröja, glasögon och rufsig tofs! Hahahaha vilken fail? Fast jag har fått några kommentarer om att jag såg jävligt chill ut och att det såg bra ut ;p haha Jaja jag bryr mig inte va faaan. Mjukisar eller inte mjukisar jag hade supertrevligt i vilket fall. Och de blev lite öl och cider där innan hemgång vid 2 och sedan efterfest hos borsan till 4. När jag klev upp vid 11 och skulle åka och jobba så kändes de som om jag fortfarande var full. Blev nog bakis där runt 15 nångång för då skulle jag äta lunch, och de var inte enkelt ska jag be att få tala om. Men jag hann bli pigg och galen fram till kl 22 när jag började på Valvet. Var lite segstartat första halvtimmen, jag och petra sprang in i varandra litegrann haha men med tanke på att det var 280 st inlösta så tycker jag att de gick jävligt bra för oss i baren där. Det var en schysst uppvärmning för nästa helg när Dead By April spelar ;p

Kom ifrån jobber runt 4, men fick åka hem till brorsan och köra ut lite fjortisar. JÄVLA SKÖP! Få BÖRT ER! Och plockade undan lite glas och burkar. Va hemma runt 5. Däcka dir!

Ikväll ska jag nog kanske bjuda min fru på bio, vi får se om hon har lust :p Annars åker jag nog till Anton en sväng. Näe nu ska jag hoppa in i duschen. Tjiiing



Jag och Petra igår efter stängning ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0