Framtidsplaner mitt i natten.

Jag och Jaci sitter och pratar om framtiden och de är gaaanska vilda diskutioner om vad man ska och inte ska göra ahah. Vi kommerr dock inte fram till något, vilket är dåligt. Hahah grejen med att prata framtid är ju att man ska försöka komma fram till något, men ack nej ;p  Jaci i miss u, vi måste ses snart ^^.

Min ledighet igår, var så fruktansvärt skön, jag gjorde inte ett jävla piss! Och de var ruskigt skönt, fast sen iof så åkte jag till näsåker för att göra anton, hans pappa och axel sällskap på bion i junsele. Avatar. Den var ruskigt grym, måste verkligen se den i 3d! Överväger allvarligt att åka till Ume bara för att se den i 3d!!!

Idag har den nästan varit lika skön, klev upp 8 och skjutsa mamii till jobbet, kom hem och la mig igen, sov till 2, då kom pojkarna hem, sen lagade jag mat till dom och hämtade mamma från jobbet halv 6. Åkte och solade med brorsan vid 7 och sen chilla ja lite i hans lägga. Hem och försöka fixa den roliga videon som jag prata om men då hade mamii lagt beslag på datorn OCH filmerna låg inte kvar på minneskorterna efter att jag hade lagt in dom på belles dator så, filmen får jag fixa imorrn när jag lagt över dom på usb ist ;p



Men så länge så kan ni ju kolla på den här, Så här DÅLIG var Äna förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0