Hold me close up, stay with me.

Igår var en rolig jobbkväll/natt ;p Haha Gänget är så härligt på valvet, har sagt de några gånger men de tåls att sägas igen, för dom är ruskigt roliga :) Vi sålde bra med sprit och jag lärde mig lite nya grejer så de var nice.
Mycket äldre folk eftersom det var Tomas Ziden och Subluna som spelade och det drar mycket äldre, men de fanns några yngre som trotsade trenden med att gå till Appelbergs och kom till Valvet ist :)

Idag är det såhär oförlåtligt kallt ute. - 30 har det varit som lägst.. DRA BALLEN  I GRUSET säger jag bara. Fyy fan. Jag klev upp runt 2, gick ner och åt lunch med la familia sen gick jag i ide på mitt rum under täcket och kollade på OC. Men fick till sist trotsa den här galna kylan och pallra mig in till stan för att hyra film med småbröderna. Belle kom precis då, så jag fick låna hans fin bil ^^. Känner mig faktiskt lite "cool" när jag kör den, löjligt men ändå ;p haha Anton förstår!!

Jag hyrde Borta Bäst, Hemma Värst, ska kolla på den snart, berättar sen hur den va.


Dagens myslåt : Ironik - Stay With Me ft. Ny [acoustic version]


Dagens It Rock's!
SOOOVA som en jädra dåre, har inte kännt mig såhär utvilad på länge! And Anton, idag är han dagens He Rocks ;P! puss

Dagens Bullshit!
-30!! Va FAN äre HÄR! De är INTE okey. Galet kallt och bilar startat inte och man gråter om man sticker huvudet utanför dörren. Nej vettni! Skärpning på vädret, annars kommer jag aldrig lämna huset.






Kommentarer
Postat av: ana banana

-30? att du inte frysit till is är ett mysterium. jag hoppas verkligen att du har mer på dej än din pini wini skinnjacka!

2010-01-08 @ 09:19:59
Postat av: Maja

Skulle också vilja krypa ner i sängen och bara nörda oc. Grym serie!

2010-01-08 @ 09:49:46
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Camii

Ana Banana : Du jag har inte min pini wini skinnpaj på mig ;p jag har min biggiwiggimega tjocka norrlandsvinterjacka på mig ;p Klå det du!



Maja : Den är ju som bäst när man verkligen trycker avsnitt efter av snitt en hel dag io en skön säng med hög mysfaktor. Då är oc som bäst ;p

2010-01-08 @ 18:04:58
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0