It's looking good right now.

Var precis inne i stan med Mamii och kika på en lägenhet :)! Och den är så gott som min :)! Bara lite papper och sånt, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får den, för de är perfekt! Det är i andra hand från 1 februari till 1 augusti och de är ju klockrent eftersom jag ska flytta till Sthlm då! Och underbar planlösning och stort och luftigt och typ mitt i stan, allting är perfekt! I LOVE IT.

Så jag hoppas att han ringer med goda nyhet ikväll :)! iiiih jag är totalt uppe i varv. Detta är ju verkligen de ultimata. Kunde inte hittat bättre, allting passar mig och mitt framtidsschema perfekt!

Näe nu ska jag snart till stan och fika med Anton-love. Sen ska jag like med Jules <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0