Känns lätt att vara ensam, Svårt att vara två.

Hehe bowlingen, jadu, den gick väl sådär mittemellan för mig ^^. Jag var ju inte bäst, och jag var ju inte sämst heller ^^. Jag ska inte nämna namn eller placeringar ;p Men de va en trevlig kväll, sen gick vi på Valvet och åt lite och prata massa. Sen fick jag världens ryck och GICK upp till backen från stan, och gjorde brorsan sällskap när han pistade. Så jag har åkt pistmaskin typ 2 timmar ikväll. Jäävligt häftig upplevelse när man åker första gången, de känns ju som man ska tippa över, och tippa backlänges/framlänges när man åker i branten. Men roligt var de ;p


Imorgon ska jag skriva kontrakt på lägenheten, wiiiieehoooo! Så ska jag släppa av pojkarna på bussen till Sundsvall och sedan blir de massa jobb igen. Så därför ska jag itne skriva massa grejer här utan gå och försöka sova, inte för att jag har några större förhoppingar på att jag ska somna innan 3 idag heller men man kan ju alltid försöka aight ?


Här är lite bilder från kvällen, var dålig med kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0