Men de är helt okey!

Va faan, bestämde sig moder natur att öppna skyarna och låta snön begrava oss eller? Har snöat sjuuukt mkt hela dan. Jag ställde bilden på parkeringen kl 15, när jag kom ut nu 23, då fanns de ingen bill längre, det fanns en fucking jävla snödriva! Sååå de var bara att börja sopa, och sopa... och sopa ännu mer. Och inte nog med det så hade Snöskottarna skott hela parkeringen , utom där min bil stod då, (självklart, annars vore de ingen bil kvar dööh!)och dom ahde tydligen försökt skotta så nära min bil som möjligt, vilket medförde att de va typ en meters driva runt hela min bil. WHATTA!!?!?!!? HUR tror dom att jag ska kunna backa igenom det, när driva är lika hög som bagageluckan på bilen ? Så jag fick börja sparka iväg snö med fötterna bakom bilen, kan ju säga att jag såg ganska rolig ut. BAH! Idioter. Men bara för att vara elak så sparka jag iväg snön jätte långt och spridde ut den så dom får skotta liiite mer än vad dom hade behövt göra om jag inte hade gjort de ^^. Mahahhahahahahha SOPOR!
Jobbade själv idag på Valvet, flöt superB!
Folk va nöjd och jag var nöjd. Var dock 5 gubbar som kunde ha gått liiite tidigare än vad dom gjorde så jag hade kunnat stänga för dom köpte ju ändå inget mer den sista 1½ timmen. Bah... Men stängde gjorde jag.

Fick nyckeln till läggan idag, känns FINA! Helt underbart, men.... Jag har inga vänner, för jag upptäckte att när jag fråga om flytthjälp inför imorgon så va tamefaaan inte en enda jävel intresserad av att hjälpa till, så jag kanske flyttar in om 5 månader, eftersom jag jobbar som ett as och imorgon är typ enda dagen jag hinner. Eller ja, jag har tid fram till kl halv 4 ;p Määähmäää Wääwää

Nej nu ska jag krypa till kojs och frossa i min Camilla Läckberg bok. Där har vi en kvenna som kan skriva bäcker, det ni! Helt galet sjukt grymmes bra är dom. Swing swiiing




psssst! Teeser är hemma igen från Afrikas savanner, I hope to see her this weekend! <3
Vill ju höra om alla hennes äventyr med elefanter och tigrar och apor och sköldpaddor... och igelkottar^^.

Kommentarer
Postat av: smock

Finns inte tigrar i afrika.

2010-01-28 @ 00:05:13
Postat av: Camii

No shiit sherlock! Ironi, hört talas om det? Bah

2010-01-28 @ 00:07:32
URL: http://camillasedin.blogg.se/
Postat av: jull

hörrru ja är din vän! trodde jag iaf :P jag satt i kyrkan, kändes inte lägligt att svara :/ förlåt! jag vill jätte gärna hjälpa dig!! nyfiken på att se lägan ju också!

2010-01-28 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0