Nytt år? It sure as hell feels like all the others.

Gårkvällen/Natten va grymt rolig, föllan kom och vi gick bananas as usual ;p Haha tog t-banan hem runt halv 3, omöjligt att få tag i en taxi. Sen fick anna och anton för sig att vi skulle GÅ från Tallkrogen till Svedmyra för det gick mkt "snabbare" än att åka till gullmarsplan och byta linje till svedmyra. YEAH right in my as att de gjorde! De tog nog precis lite lång tid plus att de var svin kallt, jag frös som en naken grisjävel på nordpolen. Började hyperventilera och fick hjärtklappning, bra där! Men vi kom hem till sist, och jag kröp ner under triljoners täcken och filtar så jag tinade ju upp från den isbit jag hade blivit. Anna somna och jag drog vidare runt halv 5. Kom väl i säng runt 8 i guess, då kollade jag på klockan sist iaf. Anna blev lite fundersam när hon vakna och såg att jag va borta, men jag hade ju lämnat en trevlig lapp iaf ;p

Hm, nyårslöften avger jag ju inga för jag bryter dom ju alltid lika fort. Men jag lovade ju iaf att jag skulle jobba hårt för att komma in på den skolan jag vill gå på.

Flötdag nr 1, detta året. Pizza till lunch, sen har jag och anna legat i soffan och bara degat, och vi har inte rest oss. När vi blev hungriga igen runt 7, beställde vi pizza på internet och fick hemkörning enda till dörren, haha FLÖT på hög nivå, chirre och gotta och cöla. Perfect slödag att inviga nya året med ;p

Imorgon kommer sis och markus upp till sthlm, och markus skulle iväg på nått så jag och sis ska spendera en dag på stan. Kan bli trevligt :)

Nu ska jag kolla på film och däcka, goood shiieet.
peez

Kommentarer
Postat av: Malin Norström

Haha de verka som så för alla tvekar på att åka :P

2010-01-02 @ 23:39:24
URL: http://malinnorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0