Pussel och vin, på en TISDAG.

Nej alltså seriöst, jag måste sluta med det där "... på en tisdag/onsdag/söndag osv " Har kört den allt för många ¨gånger. Men den är ju så darn funny och den påminner mig om Änus Banänus i The Big City. Så.. näe jag kommer inte sluta!! Och hör SEN!

Har lagt pussel med mamii och druckit lite vin. Haha två timmar tog det för oss att lägga 750 ettriga jädra små bitar med fula/konstiga/löjliga/patetiska små gubbar som har miljoner fotbollar omkring sig. Det tycker vi ändå va en ganska kort (!) tid. Nästan gång ger vi oss på 1000-bitars pusslet, och efter de så blandar vi ihop alla 2250 bitarna från tre nästan likadana pussel och ska bygga alla på samma gång med så många bitar blandade. DET mina kära vänner är en utmaning ska jag be om att få tala om. BompBomp.

Har lite grejer att fixar imorgon, ovanligt va? Jag tycker jag skriver hela tiden att jag har saker att fixa nästföljande dag, men egentligen är de bara så att jag inte gör de jag ska och skjuter upp de till nästa, sen nästa och nästa och nästnästnästa dag.. DO you understand huuu?! Nej men jag ska försöka få tag på försäkringsbolaget så jag kan close the deal liksom, så man blir av med den skiten. Har ju hållt på i snart 7 månader och jagat på dom där jävlarna. Nu får de baske mig vara nog! Sen tänkte jag nog försöka bättre på min freeesha bränna, som inte är så fresh längre eftersom de var evigheter sen jag solade. Sen blir det jobb. Ska bli skönt att få sysselsätta sig lite på pizzan igen efter min so called "vacation" därifrån. Nu jädrar blire jobb i hela januari så jag ska va så slutkörd när Februari kommer att jag inte kan röra på mig. Me like!

Jules och jag bokade in en play/lunchdate på torsdag/fredag, vi ska bestämma imorgon vilken av dagarna det blir. Då ska hon styla mig lite och sen ska vi ta en lunchis på stan. Ska bli mysigt att få umgås lite med henne eftersom vi inte sett på ett tag nu. Men man har ju som så mycket saker att göra heeeela tiden. Och när hon är ledig då jobbar jag och viseversa.

Nej nu har jag babblat på allt för länge om allt för lite och totally not så intressanta grejer. Men thats my life just nu ^^.

Sen en tid tillbaka har jag varit trött,
 Försökt att vara allt på samma gång,
 Så mycket man kan göra och borde och vill,
 Mitt i allt så ska man räcka till.
Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort,
 Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort
Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0