Replay Replay-y-y-yyyiiiiee.

Jaha 8h körda på Remsle, nu börjar jag om 45 min ett 6h pass på Valvet. Yeaaah ^^. Börjar bli liiiite trött, eftersom snittsovtiden de senaste dagarna har varut runt 3-4 h. Men jag klarar helgen ;p Imorgon är de 8h igen på Remsle. Sen kanske (?) jag är ledig på måndag,eller var det tisdag?  kommer inte ihåg.. bah! En dag nästa vecka är jag ledig iaf! haha

Jobbade igår i serveringen på Valvet första gången, jag tycker de funka fint, jag och emma är ett bra team. När emma fråga hur jag tyckte det hade gått sen på kvällen så sa ja typ,
-jo jag tycker de gick bra, men de va ju så lite att göra.
E - Och då var detta ändå en normal kväll nu den här tiden.
- What?! :o

Jag är ju så himla van Mango's folkmassor, så Anna och Lillan ni som vet hur de är typ en seg måndag eller tisdag på mangos, så var de igår (Fredag kväll!) på Valvet, så jag tror nog jag klarar de med tanken på hur mycket mer vi hade på mango's ;p MEN! Roligt som tusan är det att jobba där, så jag klagar absolut inte på nått sånt, blev bara lite små chockad ^^.


Nej kanske ska åka ner till Valvet nu då och dra igång snart. Tjing Tjing peepz

Kommentarer
Postat av: ana banana

whoooooooooooot? lär ju gå sviiiinsegt. lycka till ikväll snärtis!

2010-01-17 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0