This magic moment.

Ja, okey, jag lever! Shiiiet, vilken jobb helg. Och än är det inte slut. Jobbar imorgon, två pass. Första på Apoteket 10 - 15 sen valvet 15.30 - 23.00. Fy jag tror jag har jobbat, hm få se... 16h fredag, 13h lördag och 7h söndag... TRÖTTIS!

Kom hem runt 8, tryckte i mig en grymt god kantarellpaj.. sen har jag packat grejer, imorgon ska min kära bror och platis flytta mina grejer till läggan. Lovelyy ^^. Så imorrn blir första natten. Ska åka och handla imorgon innan jag börjar jobba, lite frukost till tisdag iaf.. sen kan ja ju handla lite mer på tisdag igen.


Igår, var en rätt så annorlunda men riktigt rolig kväll på Valvet i baren ^^. Dead by April spelade, jag köpte en t-shirt och fick autografer, även fast jag inte lyssnar på dom specielt mycket. Dom var grymmes bra live tycker jag. Stod och headbanga i baren och riktigt njöt av musiken faktsikt. Riktigt bra liveframträdande. Och tydligen som gillade dom sollefteås mottagande och valvets mottagande. Dom var supernöjda med kvällen.  Jag och Petra tyckte att det inte kändes som att folk handla så mkt i baren, men sen när vi kolla kassa på antten, så hade vi en SUPERbra kassa. Tack Sollefteå för att ni är så duktiga på att handla i baren ^^. Jag och Petra kan tydligen gå och säga att vi inte är långt ifrån proffsnivå ^^ haha




Tisdag tänkte jag ha en lite vinkväll i läggan. Jag bjuppar på vin och dom inbjudna tar med gott humör och arbetsvilja ^^. Tjejerna ska nämligen hjälpa mig att packa upp flyttkartonger och dylikt ^^,
Vilken elaking jag är ändå ;p Men HALLÅ! Jag bjuppar på vin och mitt otroligt goda humör efter en ledig dag ;)


Nej nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon! Fasiken vilket tråkigt inlägg de blev, men ni vet att jag lever och ni vet på en ganska tråkig nivå vad som har hänt i helgen iaf. (Ps. i fredags var det 30 plus på valvet och då jäääävlar var det tryck i baren, gubbarna lämnade nummer och kvinnorna var agressiva)




Tjiiiing (Kommer bilder från helgen sen)

Kommentarer
Postat av: jullan

ska bli super bra att du flyttar till stan! imorn kväll kommer jag och jag lovar med glass humör och arbetsvilja! ska bli kul att se hur lägan ser ut! :D

2010-02-01 @ 17:53:36
URL: http://julesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0