TJOCKIS!!

Haha jag pallrade mig upp öfrut, dödstrött, klädde på mig, stora stora täckbyxorn, och mammas vinter/skoterjacka, ahha den gick typ till knäna på mig och jag såg ut att ha ett omfång runt kroppen på typ bergis 5 meter :p Hahah näee inte riktigt men jag såg ut som en michelin-gubbe iaf. Ut skulle jag iaf, och köra in ved. Eftersom morsan och dom bor på landet så måste man elda för att de ska bli varmt i huset, och de va ingen ved inkörd i huset. Så stora starka cami körde in 3 kärror och tände i pannan. Kommer ut 2 timmar senare för att lägga på mer ved, då har de inte tagit sig! Hahah jävla sop-jag. Så då fick jag tända igen. Nu har jag eldat så pass mycket att jag kan gå och duscha iaf. Måste lägg på ett lite kål nu snart för vi ska bowla kl 18. SHIET!

Tjjiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0