Voddeladiii-Hooo

Fick en Voddler invite av en mycket snäll pajk för en vecka sen typ. Och nu är det ju bara beta version, men jag ÄLSKAR det! Funkar shit bra för mig, jag har pratat med vänner om voddler, och för några så har det strulat lite och buffrat väldigt mycket och hängt sig osv. Men inte för moi! Funkar prima ballerina vettni, jag sitter bänkad framför datorn och kollar på filmer nu. Awesome ^^.

Det finns ju filmer som är gratis sen finns det filmer som kostar typ mellan 19kr - 37kr att se/köpa. Har inte testat någon av dem som kostar än. Jag kände att jag vill inte betala så länge det är beta version, men sen när riktiga versionen kommer ut kommer jag säkert betala eller skaffa premium-konto. Det har jag ju på Spotyfi också och funkar fin fint.  Så kommer ni över en Voddler-invite tycker jag absolut att ni ska testa det! :)

Fyyy vad jag har känt mig värdelös idag, har inte fått något gjort alls! Jag måste börja försöka vända tillbaka dygnen, det GÅR inte att vara vaken till 5-6 på morgonen och sova till 1 - 2 på eftermiddagen. Usch jag känner mig så, jag vet inte vad jag ska använda för ord, men dålig på något viss, att jag sover bort hela dagarna. Imorgon ska jag upp ur sängen SENAST halv 11, och de får mamii hjälpa till med för jag kan inte sova och slappa hela dagen.

Nej, haha nu ska jag kolla på en film tror jag ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0