You'r the Queen.

Heldag med broschan jaooo. Han hämta mig runt halv 1 så drog vi in till stan. Kirra banken, tog en fika på Lilla med Danne och Alex. Sen for vi på bolaget. Fan jag kunde knappt gå ute, -30 idag igen. Det är helt galet!
Vi åkte hem till bro och brände en skiva åt mig, sen ville han på Mio. Så vi packa in oss i bilen igen och åkte till Långsele, bun som gud glömde. Och de märktes ju för de va inte en enda biljävel på parkeringen och inte en enda människa inne på Mio. Haha ingen som vill åka till Långsele. Mobbat. Vi kika runt lite iaf, hitta grymmes sängen jag vill ha iaf. Den ska jag baske mig köpa tror ja, fast jag vill ju ha den största! Och den passar inte i min sängstomme, meeen jag kan väl kanske nöja mig med en 160 iaf. vi får se, annars köper jag 180's och säljer sängstommen och köper en ny ^^. Kaaatchiiing. Kika lite andra grejer också, men det är ju inte dååååligt dyrt på Mio så.. det är ju inte så att man kan köpa nya grejer dirr. Crap! Det roliga är att dom har typ samma grejer på Ikea för mycket lägre pris. BAH! Sen blev de solning så nu är jag äntligen några nyanser brünare, me likeee ^^.

Nu blir de tripp till Övik. See ya later peeps.

peez


Kommentarer
Postat av: ana banana

mjau! sexi pic!

2010-01-10 @ 00:14:19
Postat av: Camii

gracias hotstuff ^^.

2010-01-10 @ 15:21:05
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0