All that i can say.

Helgen var, mycket spännande. bjöd på lite av de mesta faktiskt. Var totalt wasted i fredags och lördagen va helt grymt rolig ^^. Har hittat blåmärken över typ hela kroppen! På sidan av magen, på låren, på knäna, ja överallt :p Haha men jag har INGEN aning om hur dom hamnade där ;) haha, att extremsporta i föllan kan nog inte va så bra. haha

Idag fyller min Anna år också. Önskar jag kunde vara där nere med dig snärtan och fira din dag på grönan och någon tokig utgång efter. Men vi sparar det till New York istället ^^. KÖSS PÅ DIG KVENNA


Nu ska jag ner på stan med julan och elin

Kommentarer
Postat av: ana banana

OH JA DET GÖR VI:)

2010-05-18 @ 20:59:37
URL: http://barombompsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0