Didiiii..

Min  vän anton fyllde år igår, så jag köpte lite gifts och for upp dit, sa något liknande med "jag kommer från öster med gåvor till barnet", sen käkade jag middag och kollade på top gear med Fjanton och hans pappa. Efter det gick jag lös på tårtan, oskar fredrik hempa och amanda kom också för att fira fjantons födels ;p  Tack för tårta och diversa samtal.

For tillbaka till stan, Felix och Daniel joinade hemma hos mig, vi korkade upp en flaska vin och D.T:a (deep talk) hela natten typ. Det va roligt ;p haha

Klev upp runt 9 imorse efter att sovit runt 2 timmar för jag tror jag somnade kl 7 imorse. Trött som en jävla gnuuuu!!! Hämtade mamma och körde henne på jobbet. 

Sen tog jag en promenix i det sköna vädret ner på viddan och lämna en film, gick på Trollet och köpte bananer och mjölka. Hann dricka upp ett paket innan jag ens hade gått hem. Dehydrated ? I THINK SOOOO. Så nu måste jag gå och köpa mer mjölk för jag är mer törstig. Vattnet här är så himla äckligt :p

Fick ett så jävla gulligt mejl av min älskade man, min karlakarl, i lördags. Mihihihi du är så jävla söt! Saknar diiiig!


Nu ska jag ut med brorsan en sväng, får se vad det blir, lutar mot fiskning tror jag. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0