Du behöver aldrig mer vara rädd.

Dagen idag, Helt underbart. Vandrade ner och luncha med Petra på Valvet.  Härligt härligt. Sen lalla jag runt på stan, träffa julan, sprang några ärenden. Sen gick vi ner i parken och åt glass i solen. Träffa Sara :)

Så skrev Snäckan att han ville sola på sitt tack, Så jag och Julan vandrade dit istället och la oss på hans tack och pressa ett tag. Det var HÄRLIGT. Så gick jag på hullsta och satt och surra med Malin och Stoffe ett tag. Åkte på konsum, möte Julan igen, handlade. Gick hem och bakade kladdkaka och åt korvstroganof ;p Så skuttade jag ner till Petra och städe hennes balkong inför Onsdags-ölen imorgon. Vi var SÅ duktiga ;p Tog en roadtrip till Helgum. Sen blev det kladdkaka på balkogen i den otroliga värmen som är ute nu. Sommaren är här och dagarna blir bara bättre och bättre ju mer som går :D


Imorgon blir det tidig morgon, ska till Övik och hämta en bil. Sen hem och göra sig redo för onsdagsölen. Taggad som attans :D



HAHAHA Mickis, du är... Jaaa, du är ;p Kolla klippet hon länkade till mig. Killar ni kanske lär er något ;p HAHAHAHA KUNG!

http://www.redtube.com/15878




och jag vet
jag är hopplöst svår ibland

Men vet ni, jag gillar det ;P!!


Kommentarer
Postat av: M

HAHAHAHAHAHA! Klippet är ju awesome!

2010-05-19 @ 02:35:39
URL: http://miwilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0