Fly like you - do it.

Va till Övik idag och hämta Mamii's nya bil. Ford Mondeo, de funkar. Den är bra mycket finare är hennes gamla, men hon har inte riktigt fattat de det ska va Saab ;p! Stog en jäävligt snygg mörkblå Saab 9-3 AeroX på firman som dom precis fått in, Christoffer sa att de inte kostade sååå mycket pengar ;p Borde jag slå till kanske? ^^.

Sen har jag varit med Moa på stan, suttit på hullsta, hämtat Wille på skolan, sedan fikade vi med Calle och Ante. Så blev det ju bolaget också ;p Ska göra lite mat åt William nu sedan börjar göra mig iordning för onsdagsölen. Känner att det blir en bra kväll ikväll :)


Anna ringde förut också, nu ska biljetterna bokas till USA :D NY - The Big Apple 8 Augusti! Fasiiken va nice det kommer bli! Fast jag kommer ju missa sista dagen av Urkult, men det är det värt :D Wiihooo Anna jag är så jädra taggad! Kommer bli så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0