inte så farligt, vi festar som om det vore din begravning.

För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!

---------
VÄDRET! Hur underbart som helst? Strosa på stan en sväng, snurra, tog en glass i parken med calle och syster, träffade Rappe och Tim. Gick på bolaget. Åkte till Tjäll och sola lite.


Orkade verkligen inte skriva så mycket ;p

I helgen blir det iaf Fest! Nästa vecka blir det Sthlm och veckan efter blir de Slätta. Mitt liv är grymt skönt just nu :D Living the dream once again.

-------

Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill

Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej
Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!



----------

dansa med ammunition i blicken
hon kan alla voodotricken
tänk att det finns någon människa där ute
som har den där kvinnan som storasyster
hon är ett original (ja) ingen som vikarierar (nej)
känner mig konstig och svag (ja) tror att hon hypnotiserat (mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0