Lägenheten är äntligen klar!

Stockholms-resan var GREAT! Hade olagligt kul med Anna, och Jennie :)! Onsdagkvällen var det galet party. Skulle egentligen bara varit något glas vin och så.. men de slutade med så mycket mer ^^. Haha Vi gick bananas på dansgolvet på Chaplin's , blev uppragade av australienare på väg mot fyllekäket, som istället övertalade oss att följa med ner på stureplan, på deras bekostnad. HAHA. Jag och Anna kom hem runt 4 och hade iallafall lyckats få med oss mat hem! Som vi åt i Annas säng medans vi kollade på OTH. sen låg vi och tryckte våra kalla stjärtar mot varandra ;p

Torsdag luncha med Mamii, kolla in nya kassasystemet på Apoteket. Träffade en av mina  framtida chefer. Skulle shoppa lite med det slutade med tapas och vin på en restaurang ist^^. Sunka gjorde oss sällskap. Sen hyrde vi film och chilla. Så kom Annas två halvfulla pluggkompisar. Vi dryga sönder varandra till ca 05.00 på morgonen innan alla slockna på soffan. Då gick jag och la mig.

Idag plockade jag upp en fyllekaja (Petra *hihi*) så begav vi oss för att hämta bilen som vi skulle köra hem Thunberg. Och eftersom damen fortfarande va full den tiden och alkolåset sa "EJ OK" så körde jag hela vägen hem.

Kom hem, åkte till lägenheten och då va den FÄRDIG :D men dom hade stängt av min kyl/frys så ALL min mat var möglig, fick kasta ALLT! Matvaror på ett värde mellan 700 - 1000 :- Så jävla bittert. GAH! Men nu har jag städat det mesta, behöver bara flytta in lite grejer i badrummet typ imorrn eller söndag så är de done. Underbart att bo själv, i min egen lägenhet igen, efter 5-6 veckor hos mormor, mamii och diverse andra människor.

Väntar på att Snäckan ska höra av sig för att se om vi ska dra ut nått ikväll. hmm.

Kommer bilder sen från våran fyllefadäs-fest i onsdags ;p

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0