My Love's a revolver, my sex is a killer. Do you wanna die happy?

Lördag på jobbet var helt galet med folk! Hann inte byta om från serveringskläder till bar-kläderna så jag jobbade i min skjorta, det blev sjukt varmt! Trodde nästan jag skulle smälta bort ett tag.

Malin och Rappson hängde med hem till mig på lite soft efterfest, eller vi satt och drack lite och chilla. Dom gick väl runt 5 ?

Igår hade jag mysdag HELA dagen, lämnade knappt läggan, beställde hem pizza och plöjde igenom Gossip Girl Säsong 3. Awesome :p


Hunnit med massor idag, Fixat passet, shoppat grejer till läggan, städat, fyllt på kylskåpet, fixat badrummet, byt sängkläder och lunchat med Julan :) Så nu är jag klar med alla måsten, vad händer ikväll :)?

Lägger upp bilderna från Stockholm senare när jag kommit hem från fotbollen. (Pontus och Williams)
Tjiing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0