Vilse i allt det svarta.

Jag begär inte kärlek som startar krig eller en skinande riddare på vit häst. jag skiter i sånt, ett par läppar med en ny smak och en fulltankad bil som kan ta oss dit saker överraskar och skaver är allt som behövs. Åh gud jag är så trött på att känna mig som en dålig kopia av mig själv.

Tvåsamhet är ondskan och singelliv det dödar vi bygger murar
Runt våra hjärtan för att hålla det tryggt men jag vill inte vara trygg
Jag vill ju brinna och sånt och minnas hur vacker du är
och varför jag en gång föll så hårt och handlöst för dig


kyss mig ömt och brutalt sover sked håller hårt både morgon och kväll
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen


Under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se
För jag tänker gömma det för dig,
det är mitt och blir aldrig ditt
Du gråter, jag gråter inte, det är sånt du gör och sånt jag inte gör
Fem enkla saker blir aldrig fem enkla saker mer
Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan


Jag har varit så ensam så länge nu
Att jag byggt en skyhög mur runt mitt hjärta
För ingen skulle någonsin få komma in
Men så kom du
Och jag har försökt kämpa emot
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta
Jag borde lärt mig nu att det alltid är det
Lilla som får mig på fall
Ett rufsigt hår, ett skratt som är lite skevt
Åh, snälla bryt mig inte nu
Och jag har försökt kämpa emot
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta



Vad vill du säga när allting är sagt
vad vill du känna när någon tagit din makt
Vem vill du spela när du lagt alla kort
hur vill du leva när tiden går för fort
du vill att jag ska känna
för något som aldrig känts som mitt
men ska jag känna
då ska det finnas tid att känna fritt
Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt
Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt





Lasse Lindh och Melissa Horn, underskatta aldrig ordets verkan. I Have bounced back and the life is GOOOD :)
Living the dream.


Nej men till något helt seriöst då istället för låttexter. 4-5-6 juni, då smäller de. Då drar vi till slätta och invaderar
Mangos för Hoffmaestro LIVE igen :D Awesome! Vilken jädra fest det kommer bli :)
Har lovat Thias att laga "Camillas specialare" till middag. Brorsan och Robert är paxade för resan. Finns fortfarande
platser/biljetter för fler så intresseanmälningar ta upp fram till typ.. hm helgen innan kanske?Det kommer bli awesome.
Hoppas på att hinna med en dag i underbara götet också. <3

Mc-kortet är in working process, redan börjat kolla på motorcyklar. Den här sommaren ska bli bättre än förra
aight Anna? Va sa ja nyss? Living the dream hell yeah. Tattoo den 10 juni, förhoppningsvis ytterligare en sittning
augusti kanske?

New York finns fortfarande i planerna, ELIN! Jag VILL hälsa på dig snärtan! I just gotta do it ;)! Haalå, kan inte
missa manhattan med dig och äniis.

Urkult fixat, great!


Det som är deppigt just nu, som tynger mitt hjärta till tusen, är att jag precis nyss kollade på sista avsnittet
av entourage säsong 5, och jag har inte säsong 6 än!!! GAAH i drives me fucking crazyy. Vaa ska ja görra?
Låter mycket bättre när man säger det än när man skriver, wounder why liksom?


All the right friends and all the right places. Yeah we're going!


Uppvaknande :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0