And Konstantine is walking down the stairs.

Min underbara Micaela, du har gjort mina dagar <3 Och ni andra också självklart! Sandhra, Dani, Mathias, Pappa och familjen och Farmor<3

Längtar redan tills nästa gång.


Kan ju inte säga att tåg och jag är vänner, är så less på tåg efter alla resor när man va yngre och nu all pendling i stockholm. Men, det är skönt att kunna slå på en film på datorn eller lite bra musik. Så jag säger att jag kan offra mig och åka tåg för när jag väl kommer fram dit jag ska så är det oftast värt den odrägliga väntan på tåget.


Nu ska jag kolla klart på Pride and Prejudice och längta!

Bara 7 dagar kvar nu :)!! I'm a happy-fluffy-crazy-geek girl just nu :D <3



Kommentarer
Postat av: M

Jag älskar dig.

Tack! Ses snart igen! <3

2010-11-10 @ 22:56:57
URL: http://miwilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0