Attention whore!

Har haft ena goer kväll med Penis-Anna och Boobies-Madde. Vi har käkat och kollat på film. Monsters Inc. i sann disney-anda, sen blev det Seven med Morgan Freeman och Brad Pitt. En av dom bättre filmerna.

Så har vi tjockat i oss snickerskakor. Så nu är vi FATTIES!

Så kom Anna's pöjkar från Oslo nyss så nu har vi storfrämmande igen. Fast jag ska va otrevlig och gå och lägga mig, frukost jobb imorrn. Inte pepp att kliva upp kl 05.00! Men de kommer va gött sen när man är på jobbet, då går de fint. Och sen har jag ju hela dan framför mig när jag slutar :)

Mina uppdrag imorgon blir att eventuellt åka till RA och prata med chefen, sen så ska ja no städa läggan. För det ser rent ut sagt FÖRJ*VLIGT ut här ;p haha lata jäklar.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment



Det är sista chansen idag !

2010-11-07 @ 15:04:03
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0