dont be like that, i wasnt picking him over you. I was picking multiple orgasms over movienight.

Så första kneg-dagen gjord på Apoteket i Vällingby. Nya apoteket. Nice. Jag hade fullt upp hela tiden. 10 minuter kvar av dagen "Camilla slutar inte du snart?" WHAT är klockan redan 7. Jaja :p Roligt var det iaf.

Kom en rätt goer lönespec i posten idag. Nice, två lönespecer kvar och dom är nog rätt härliga dom med. Oktober var en slavmånad. Då knegade jag ju järnet.

Kom hem runt 20 ikväll, började nörda dataspel. stängde ner för ca 10 minuter sen. Och då var klockan helt plötsligt halv 3! Hade jag inte tänkt på att jag borde kolla klockan så hade jag fortsatt spela jag lovar! I'm a BIG GEEK, but i love it;p

Nope nu ska jag försöka slagga, boka tvätt-tid imorgon, ringa RA och diskutera min framtid och nörda lite mer dataspel. NICE. Gillar verkligen min livsstil just nu. Awesome!


fast... bara.. en.. liiiiiten.. kortis.. bana till kanske? Jaaaa. jag kan ju börjar på en iaf ^^. mihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0