I woke up with his wallet, but not him. Gold-digging at it's finest.


Birka-kryssningen. Jadu, kvällen började fruktansvärt bra och jag hade en väldigt rolig kväll med mina snygga hytt-brudar My, Madde och Jenna. Plus Sammy. Vi ägde piano-baren. Ställde oss i fönstret och var körsångare/dansare åt killen som spelade. Det var nice, och vi praktiskt taget hällde i oss 2 flaskor skumpa. Men när jag väl lagt migt hände tydligen massa grejer. Och jag är fruktansvärt tacksam över att jag gick och la mig.
Tydligen slagsmål och rejäla fyller och lite annat konstigt och skrämmande. Så jag är glad att jag vet när man ska avrunda en bra kväll.

Skövde imorgon. Underbart. <3
Farmor fyller år också. :)

Jag har fått ett till smeknamn av Annas läskompisar. Po, ni vet Teletubbies Po. Den röda lilla. Fråga mig inte riktigt varför, ja ska ta reda på anledningen. Men alla kallar mig Po nu. Dom tyckte tydligen inte att Cami, Cam och Rose räckte. Men kör bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0