I'll be there in 5 min. If not, read this again.



Blev lite Apoteks -jobb när jag kom tillbaka, roligt som vanligt :) Kommer riktigt bra överens med personalen ute i Enebyberg. Synd att det är så lite folk så dom inte behöver kassa-personal oftare.

Fredag drog jag och My på Café Opera för lite mingel och lanseringen av ett nytt spel från Microsoft, så nu måste jag köpa Xbox också. Hm utgifter på utgifter. Jag hade en fruktansvärt rolig kväll iaf, tack för det min My :)!

Igår när jag kom hem från Appo, plockade jag lite, lagade mat, poppade popcorn och la mig i soffan för lite film-mys. Somnade runt 19 och vaknade klockan 00, gick och la mig i sängen och somnade direkt och vaknade runt 8-9 imorse. Det var SÅ skönt :) Och idag har jag plockat lite mer, diskat och kastat sopor. Imorgon åker dammsugaren fram. Men först lite ärenden inne i stan och sedan vårdcentralen för att kolla min otroligt skadade knän. BLÄÄÄ


Bara 2,8 dagar kvar nu :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0