Jack's fine, but the doctor said if the cut was four inches to the left and seven inches deeper, it could have potentially scratched his eye.

Jaha, så kom jag ju på varför jag inte varit på Vårdcentralen och kollat på mina knän en endaste gång sedan dom blev dåliga för 5 år sen. Det är ju pågrund av den där sju-i-helsikes väntetiden. Och det spelar ju faktiskt ingen roll om du har bokat tid eller åker in akut. För det tar tametusan lika lång tid för det. Fick väntar 40 minuter över tiden innan undresökningen ens började. Den tog max 5 minuter. Fick en remiss till röntgen, funderade stark på om jag verkligen orkade vänta eller om jag skulle boka en röntgen tid någon annan dag. Kom fram till att "äsch, de är ju ""bara"" 2 personer före mig i kö, de borde inte ta så lång tid." Joho dra nått gammalt över er, det tog ungefär 1 timme och 45 minuter innan jag kom in, och när dom väl gjorde röntgen så var det klart på ca 7 minuter. AAAAAH jag hatar att sitta på sjukhus och vänta. BLÄ!

Men nu är det gjort och nu får jag bara vänta på att min husläkare ska ringa och säga om vi ska göra en artroskopi direkt eller om en ortoped ska få kolla på det genom titthåls"grejs" eller om jag ska till sjukgymnast. Hmpf. Tror jo på sjukgymnast, men jag tror inte de kommer hjälpa. Jaja vi får se hur det blir. Skulle antagligen höra från läkaren imorgon eller onsdag.


Fick min utväxt färgad idag också, det blev riktigt nice :) Tackar för det Angelica! 

Så for jag in till Kungsholmen och besökte kontoret och bokade in lite nya pass för RA. Blir att jobba på Riksdagen på onsdag, och Länsrätten och Stadshuset nästa vecka. Jag rör mig i fina kretsar vettni ;p Så blev jag också inbokad på Factory imorgon och Globen om två veckor på Julgalan :)! De kan bli riktigt kul tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0