Mjölktåget, bebisar och en stooor dos galenhetssång.

Tåget ner till slätta tog ca 3 timmar. Jag sov hela resan. Dreglade en liten snutt också, skräll?

Papii hämtade mig vid tåget så åkte vi till Farmor ute i Dala och åt smörgåstårta. Mumma <3

Jag och Farmor har varit i staden och handlat, jag hämtade tvättmedel och massa ost på på mejjan som jag ska ta med mig upp till stockholmo. GREAT! 8kg tvättmedel som är helt gratis. Kommer kunna tvätta mängder!

Så hämtade jag min älsklings Micaela, och åkte ut till favorit Sandhra, bebis Dani och Peter, för lite fika och snicksnack.  Bestämde lunch med Sandhra och Dani imorgon<3

Åkte till Skara/Stenum/Muminhuset-Kråkslottet för att pussa på mina gopojkar Johan och Anders innan dom skulle sova. Terroriserade far min en stund och blev galen på en plötsligt närvarande fågeljävel i vårat kök? (Undelat el nått dylikt som tydligen ska bo där i 6månader?)  Skrek gjorde den i vilket fall.

Puttade in Micaela i bilen igen och hade allsång och knäppa uttryck för oss hela 3 mil tillbaka till Stenstorp. Gick in och kollade på Dansbandsbrudar med henne och Håkan. Och snyltade med mig ett mobilt bredband ut till Dala så jag kan sitta här och surfa mig trött ute på landet.

Dagen har varit mysig.



Jag och Zorro myser i soffan hos Farmor <3 Golden


Västgöta-tösen i några dagar nu :) <3



9 dagar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0