New countdown.. again. :p

Efter 6 väldigt trevliga och mysiga dagar har min gos åkt igen. Så nu börjar en ny nedräkning på ca 1 månad. Eller 24 dagar för att vara Exakt :p

Stone Sour i torsdags var awesome! Kommer lägga upp nån bild och nån film later yaah! När jag har fått access från dom.

Fick erbjudande om fast jobb på Apoteket i Vällingby igår, skriver kontrakt på fredag. Ännu mer awesome! Gud så skönt :D På tal om Apotek så har jag ordnat så jag får jobba 2 veckor i Sollefteå över jul och nyår så jag kan åka hem till la familia och bli ompysslad lite <3 Lovely.  Och träffa alla mina saknade vänner såklart!


My kom hit igår, blev lite vin, men mest godis pizza glass och chips + 2 filmer. Vi är flötarsson's. HELT RÄTT :p




Nope, nu ska jag åka och jobba, Vällingby, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0