She bought a fucking hedgehog. And that's just the tip of the crazy iceberg.

Drog in till Hötorget runt halv 4 och gick på donken med My för att sitta där och snacka lite och äta. Lyxigt ställe att umgås på va? hm, donken, ajja? Enda stället jag har råd med för tillfället ^^.
Sen när hon skulle hämta sin lillebror så gick jag ner till T-centralen och fördrev 45 minuter med att läsa på ca 50 böckers baksidor inne på Pocket-shop. Haha jag måste sett pretty funny ut för hon som satt i kassan. Men jag hittade massor av böcker som jag måste införskaffa mig så det var ju bra.

När dessa maniac minuter va förbi så mötte jag Danne vid tåget, vi satte oss och prata en stund innan hans nästa tåg gick runt 18.30. Jag tiggde åt mig en vatten på Burger King och sen åkte jag hem.

Hemma fanns hagakvinnan och penis-anna, dom nördade sig med datorer och kolla på tv.
Så jag gjorde lite mat och joinade dem.



När vi umgås in The Valley så är vi fruktansvärt sociala med varandra, istället för att prata så skriver vi på skype, kanske dags för en liten förändring?


Juste, hittade en bild på Anna från i fredags, som ger ett fin-fint intyg på att jag ska fortsätta kalla henne
Penis-Anna. Ser ni hur nöjd hon är??





I Could Really Use A Wish Right Now. <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fin du är i håret strumpan! :) PUSS

2010-11-04 @ 15:00:21
URL: http://ananasbuske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0