Stealing vibrators from Walmart together was when I realized you'd be my Maid of Honor.


Tog mig genom snöstormen ut till Kvänum idag, körde typ 50-60 km hela vägen. Det var faene mig inte plogat någon stans. Varken på dom största vägarna eller inne i stan! Södra Sverige är kassa på väghållningsarbete. BUHU.
Blev i vilket fall bjuden på värsta supderduper chili con carnen. WOOHO. Så busa jag med Dani <3

Sen gav jag mig ut på vägarna igen till Skara, och inte ens E20 va plogat!! Va fasiken. Hade typ 3 lastbilar i räva som säkerligen blev griniga på att jag körde långsamt, men whatever.

Väl framme i muminhuset så lekte jag Sjörövarfabbe och tog webbacam bilder och kollade på youtube-klipp :p
Mina sötungar.

Så åter igen ut i snöstormen, skulle egentligen plocka upp Thias-boo i Stenstorp, men jag fick vända halvvägs för det var så mycket snö på vägen att jag inte hade tagit mig över berget.  Så det blev stora vägen in till Skövde, 60 km i timmen på 90-väg, några till arga lastbilschafförer men jag kom ju fram levande iaf. Plocka upp Micaela på trängen och Thias på tåg-stationen, eftersom jag sa åt han att ta tåget in istället:p Så for vi till Mangos och åt värsting goda maten. Träffade Nikos och lite mer folk. Så härligt :)

Jag åt Bifteki med metaxa-sås och vitlöksfriterad potatis NOM NOM NOM.

Sen dampa jag och mickis hela vägen till Stenstorp. Och nu sitter jag hemma hos Thias och kollar på serier. Som in the old days. I Miss it! :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0