Day 5 without masturbation. carbs and candy is at the top of the list.

Anisbananis och jag gjorde tacos idag, nom nom nom. Sen har jag tryckt i mig nästan hela nachochips-påsen och nu är jag grymt sugen på popcorn. Anna har däckat på soffan och vaknar med jämna mellanrum och säger "Jag får inte somna, Jag får inte somna"
Bridget Jones 1 och 2 har stått på schemat. 2an rullar just nu.

Imorgon måste jag åka in till kontoret och prata med chefen och se var ja ska jobba i veckan och att hon inte kan få tag på mig på mobilen. Hm.



Människor har 1000 önskemål, men någon som är sjuk har
bara en önskan, att bli frisk. 97 % av alla människor kommer inte att
lägga upp detta på sin status. Om du är en av dom 3% som lägger upp detta
på din status, om så bara för en timme! Då visar du ditt stöd för alla
dom som gått bort i Cancer och för alla dom som fortfarande kämpar
mot denna fruktansvärda sjukdom och deras familjer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0