I got kicked out of an open bar wedding reception. The bride "felt threatened" by my presence. Not my fault she's ugly and i'm hot!

Såå, här tänkte man öppna min 1kg potatissallad ikväll, till kvällsmat. Köpte den i tisdags när jag och Anna va och handla. Så här säg den ut: (for the record, den va oöppnad!)

HELT JÄVLA MÖGLIG!!! Va faen hände där?! Sen när möglar en potatissallad när den stått oöppnad i ett kylskåp i 5 dagar?!?!?! Såå efter ett Aggro-utbrott som kunde skakat hela byggnaden bestämde jag mig för att kolla "Bäst-före-datumet", just in case. BÄST FÖRE 25-09-2010. VAD GÖR DEN I AFFÄREN DEN 29-09-2010?!?!? AAH jag är så arg just nu så jag vill bara skrika. Löjligt över en potatissallad, jag vet, va fan kasta den och köp en ny, men va tusan, det var min middag jue!! jag är hungrig! Och jag är väldigt grinig och kinkig om jag inte får mat. Som en bebis ungefär. -.-' doh.

Nej så de blev en Morgan och Cöla istället. Förbannat god kvällsmat måste jag tillägga.

Kommentarer
Postat av: ana banana

jag åt glass:P bra kropp vi lär ha

2010-10-04 @ 11:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0