I just read a list of 'the 100 things to do before you die'. I'm pretty surprised 'yell for help' wasn't one of them...

Tröttes tös, ooh ja. Har jobbat dubbelpass nu två dagar och imorgon blir 3e dagen. Så jag orkar inte skriva mycket.
Jag lever.

Stockholm Open var roligt att jobba på, rätt så lugnt så vi stod mest och snacka om Personalfest-kryssingen vi ska på den 6 november. Kommer bli G-R-E-A-T, som kellogs frostis, som vanligt ^^ Vi prata om att gå ut en sväng nu på fredag, iaf jag My och Madelene :)

Nej nu ska jag lägga mig. Samla styrka för sista dubbelpasset denna vecka.


Haha det är roligt att komma hem och se att de första Anna har dumpat innanför dörren är 2 kondomer och två hubbabubba förpackningar ;P HAHA SOPA!



Rätt frän bil som stod i mässhallen på Stockholm Open. BMW är en av sponsorerna tror jag.



Access-band till Stockholm Open 2010, coolt va.



Det är ju inte mer än rätt att man ska jobba i Piké-tröja när man jobbar på en tennis-tunering :)


Ursäkta den SÄMSTA kvallen på bilderna, men mobilkameran suger! Och jag orkar inte släpa med mig systemkameran över allt, den är ju inte den smidigaste, så jag måste nog införskaffa en minidigitalkamera :)?

28 dagar kvar (Y)

Kommentarer
Postat av: keela

aww, tack så jättemycket!:) vad glad jag blir :)

2010-10-23 @ 14:37:28
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0