I met the perfect girl for you, she's smart, likes cars, has at least one ear, and really blue eyes!

Thats me ^^.

Okey kvällen tog en vändning från att jag praktiskt taget låg i underkläder i sängen och tänkte sova, till att jag maraton-sprang till tunnelbanan för att möta upp en god vän inne i stan. Det blev East på Stureplan som blev våran tillflyktsort. Har haft en mycket trevlig kväll, diskussionerna bestod i varför tjejer/kvinnor är som vi är och varför killar är så tålamodslösa och envisa. Haha som vanligt, jag känner igen dessa konversationer såå väl vid detta laget. Vill ni veta en hemlighet.. ? jag vet fortfarande inte svaren, men jag kan hålla med alla killar där ute, vi tjejer driver er till vansinne med våra små lekar och dåliga hintar. MEN vid detta laget, jag menar dejting har pågått i några århundraden, ni borde veta liiiite mer om oss faktiskt.

Kom i vilket fall fram till att jag vill ha blommor och känna mig bortskämd för en dag. Det var faktiskt hur längesen som helst jag fick blommor utan anledning. (ja menar födelsedagar räknas inte riktigt) Sist jag fick var nog ett anonymt blombud till jobbet för 2 år sen när jag jobbade på Mangos i Skövde. Där kan vi ju snacka om underbart vackra blommor där killen had paid attention!

Nej nu är det dags att sova och lämna er i alldeles för mycket överanalyserande. Imorgon jobbar jag på riksdagen och serverar. Sen får jag mysa massa ^^. ME like!!

Det vackraste blommorna som finns. Mina favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0