Is moral bankruptcy something you need to file for?


Man blir sådär lagomt happy när man somnar runt 04.30 och vaknar runt 09.00 av att nå irriterande musik i örat. "Va i helvete Anna, stäng av musiken" var min första tanke. Min andra va, "Nej nu jävlar får byggarbetarna lägga av" Sen vaknade jag väl någorlunda till liv eftersom jag kom på att "Men shit de är ju min mobil som ringer!"

Och som vanligt försöker man vakna till och låta jättepigg när man svara och så kör man alltid med klassikern "Näe jag är vaken" om någon fråga om dom väckte en. Varför gör man det? Va fan de är väl klart att jag sover den tiden på morgonen, jag är aldrig uppe innan 11 om jag är ledig.

Ja tillbaka till de ursprungliga då, jag blev inringd på jobb ute i Vällingby på Apoteket. Hann med nöd och näppe borsta tänderna innan jag var tvungen att springa till t-banan. Såg ut som ett sköp imorse. Blä.
Men dagen var väldigt rolig och jag jobbade med mycket trevligt folk och jag hade saker att göra hela tiden så det gick fort.

En sak jag stör mig på, som är riktigt respektlöst och äckligt, är folk som fiser när man t.ex är ute och festar på ett trångt dansgolv, (Va faaan gå på toaletten då ist!!) eller som idag, i rusningstrafik efter jobbet, på en fullproppad t-banevagn. DET är så himla äckligt och respektlöst. USCH jag hatar det.


Nej nu ska jag sluta med bitterheten och lägga mig och kolla på lite Beverly Hills och försöka somna tidigt eftersom jag har heldag imorgon, två olika pass.

Anna den fisken drog till haga-kvinnan, så jag har lägenheten för mig själv. mohahahah


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-13 @ 22:24:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0