It's a hard work work.

Är superlycklig över att jag kanske lyckas vända dygnen lite grann denna vecka *peppar peppar* För igår somnade jag faktiskt tidigt för att va mig, runt 23 kanske? Var på RA's kontor idag kl 10 och hade genomgång inför Factory-jobbet imorgon. Det gick fin fint.

Sen rusade jag iväg till Fridhemsplan för att sätta mig på t-banan ut till Vällingby och ett arbetspass på Apoteket.
12 - 20, och kom inte hem förens 21.20 typ så nu är jag supertrött. Så det blir en ännu tidigare kväll ikväll tror jag.

Innan Factory imorrn så jobbar jag i Vällingby igen 9-13 sedan ut till Nacka/Factory för att börja nästan jobb 15 - 01. Så imorgon kommer det bli en lååång dag.


Min Penis-Anna lagade krögarpytt åt mig till middag nu när jag kom hem, mumma. Hon hade saknat mig ;p mihihi

Nej nu blir det lite serier och sängen bums!


33 dagar kvar! :)

Kommentarer
Postat av: penis anna

MIHIHI hope it tasted well!

2010-10-14 @ 22:38:40
URL: http://[email protected]
Postat av: keela

Kul att du är med och tävlar!:D

2010-10-14 @ 23:35:40
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0