October 11th, captains log. I awoke in a daze, not sure of my location.

Det är sånt där perfekt underbart höstväder i stockholm idag. Solen värmer, knallblå himmel och gula prasslande löv på marken. Pallrade mig in till Kungsholmen och bokade inte lite jobb och snacka med bossen om personalfesten den 6 november, it's gonna be kick-ass!  Sen istället för att ta t-banan tillbaka till t-centralen så strossade jag dit. Det var hur skönt som helst. Lite sällskap bara så hade det varit perfekt :)!

Apoteket ringde idag också, dom vill att jag ska jobba, awesome! :D Blir förmodligen redan imorgon, och onsdag och torsdag.

På lördag ska jag jobbar i Globen :) På Ladies Night-grejen :)! Det kommer nog bli hur kul som helst :)!
Det enda som är, är att jag måste köpa en svart skjorta, och jag har inte riktigt ekonomin för det just nu. Bah. Lön snart, snälla?

Ikväll ska jag och Penis-Anna ha myskväll i soffan. Lovely :)




When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile (smile, smile) the whole world stops
and stares for a while.

Saknar.

Kommentarer
Postat av: J

kul att läsa omallt du gör i storstan! verkar hade hur bra som helst ju! :D du är så jävla duktigt på allt du gör! :) hoppas du förstår det! saknar dig,puss och kram

2010-10-11 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0