saw a man tazing a raccoon in the middle of the street last night... normal

Klåfingriga jädra kleptomanjävlar. Någon snodde min Iphone på 2 sekunder när jag och My va ute i fredags. Jag hade haft den i fickan hela kvällen, så tog jag upp den och la den på bordet med handen över, för jag väntade på ett sms. Så vände jag mig mot tjejen jag satt med och fråga "ska vi gå ut?" "ja" så vände jag mig tillbaka, 2 SEKUNDER! så var den borta! Fy fan va arg jag är, på mig själv och på idioten som snodde den. Vi letade över allt och fråga massa folk. Ringde till den direkt också, men den va redan avstängd. CRAP!


Såå, nu är jag utan mobil. Underbart, not.

Måste åka till alla mina jobb imorgon och prata med mina chefer, eftersom jag inte kan ringa dom, och dom inte kan ringa mig, vilket är super när man typ står på inringing på alla 3 ställena. GAAH


Kommentarer
Postat av: keela

kul att du är med och tävlar! :)

2010-10-24 @ 17:37:22
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0