There is a different car in my driveway. Have no clue how I got home.

Apoteks-jobb hela helgen, hitills har de varit hur kul som helst :) Nytt kassa-system, som jag by the way alomst love! En liten klander-grej hitills är att man inte kan markera flera varor samtidigt. Doh -.-' irriterande när vissa kunder handlar 49tusen olika handelsvaror som de är rabatt på och 1 läkemedelsgrejer som det inte är rabatt på och jag måste stå och slå in rabatten på varje enskild vara. It drives me crazy. Meen what to do. har lämnat klagomål hos mamii som hon ska föra vidare. Check!

I eftermiddags när jag kom hem upptäckte jag att jag va själv hemma och jag hade ingen lust att gå ut så jag gjorde en ansiktsmask, drack vin, åt lite mat, poppa popcorn, kolla på beverly hills 90210 lite här och där, öppnade mitt brev med biljetterna till Stone Sour på Fryshuset :D awesome, det gjorde hela min helg! Så målade jag naglarna blodröda Halloween-helgen till ära.

My ringde och vi diskuterade galna ämnen så som fyllor på ej godkänd sprit, middag nästa helg, eller "plock-brunch" som vi kom att kalla det, total freaking bananas-lösgång på kryssningen på lördag och fickparkering i stockholm. Bra blanding, me like (Y)

Nej, jag kollade precis med Fröken Ur och klockan är nu 01:49 sommartid (jag har redan ställt om till vintertid, in case att jag somna) och det är dags för Fröken Svår att sova. Jobb imorgon också, sen kanske jag är ledig en dag?




Bara 18 dagar kvar nu :) Happyface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0