this year's halloween challenge: make audrey hepburn go from classy to slutty drunk

Shiet va trött jag är efter dessa två dagars jobb, kom hem runt 01.30 och somnade runt 02.15 kanske? Så klev jag upp 05.30 och åkte och jobba. Giiaacks.

Hm, funderar på vad jag ska göra på Halloween? My hade nån plan på att dra på söder, lät riktigt nice, Anna hade en plan på att dra mig på universitet's festen, där är det utklädnad. Hade ju varit rätt kul ändå. Fast jag vet inte, har ju några dagar på mig att bestämma mig :)

Blir jobb på Infra imorgon också, men sedan Fredag till Söndag ska jag jobba på Apoteket. Lovely :D Hoppas det blir massa Appo-jobb nästa vecka också för jag har inte så mycket inbokat med RA då :)

Sen nästa lördag är det Personalfest-kryssning, my god vad vi ska bli fulla då :p mihih

Bror min kanske har fixat en ny mobil åt mig, LOVE IT! <3


Bara 21 dagar kvar :) (Y)

Kommentarer
Postat av: moiz

21 dagar till vad? :) tills du kommer hem? :D

2010-10-27 @ 21:43:47
Postat av: Camii

Nej ;p till något annat :)

2010-10-27 @ 23:52:33
URL: http://camillasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0